Denna helg

  2011-12-04 / 20:02:29 / Vardag /
Nu är det söndag och helgen är ju faktiskt slut.
Tänkte berätta lite bara vad jag hittat på i helgen.

I fredags var jag på nattinne fotboll med Lisa och massa andra pojkar. När Victor spelat klart ville han hem så vi åkte hem och somna rätt fort. 

I lördags åkte vi in till stan och handlade lite julklappar, är nästan helt klar, så skönt! Vi var sedan hemma och tog det lugnt hos han, åt mat, spela spel med hans föräldrar och kolla Så mycket bättre Osv. Senare åkte vi till Robin och kollade Hang over 2.

Idag har vi inte gjort mycket alls, ätit cheese caken vi bakade i lördags (bild & recept kommer) sen följde han med mig hem, han åkte hem nyss :(

Nu har jag duschat och ska skriva klart min psykologi hemtenta för att skicka vidare för respons! 
Ciao :D


annatrillaa

Jaaa :D hihi saknat att blogga faktiskt..

Ska jag se till att fixa, tack linnea <3

2011-12-04 @ 21:34:03
URL: http://annatrillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0