Dag 1

  2011-12-12 / 19:33:38 / Listor /
Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.
(Det blir 8 fakta nu och resten kommer senare ikväll, annars blir det så mycket)

Har inga nya bilder, men denna är nyast iallafall!
1. Jag heter Linnéa Alexandra Ljungberg, just namnet Linnéa är ett släktnamn och stackars jag fick det till förnamn.

2. Dom som betyder mest i mitt liv är mina katter, vänner och Victor. 

3. När jag var liten var jag djävulens unge typ, det är helt sant att mina fröknar på dagis skrev ner i en bok varje dag alla hyss jag hade gjort och det kunde vara allt från att spola ner mina kompisars strumpor i toan eller klippa håret på mig själv.

4. Jag är en person som inte kan göra samma saker varje dag, ena dagen så känner jag för att bara plugga och göra nytta, en annan dag kan jag vilja träna sönder och en helt annan dag vilja vara spontan och göra något knas.

5. Jag är inte blyg , dock är jag inte den som går fram till främmlingar och bah tja, du är fett najse ska vi leka?

6. Varje kväll när jag går och lägger mig kommer alltid min hårboll Orissa upp i sängen och vill kela, det slutar med att jag inte står ut med hennes spinnande och jamande så jag putar bort henne till fotänden där hon ligger och sover tills jag vaknar.

7. Påtal om mina katter så i skrivande stund så ligger Orissa på något konstigt vis nerbäddad i mitt täcke, så jag kan inte bädda sängen. (Tog en bild)

8. Jag brukar ha svårt att följa serier och sånt, men just nu är jag väldigt punktlig och följer The Walking dead. Kollade nydligen på senaste avsnittet, började nästan gråta faktiskt, va lite sorligt i slutet där med ladan..



Millah - mamma till Amilia ♥

Nu är min sjuttonde jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:

http://millahoman.blogg.se/2011/december/jultavling-17.html

Kram // Millah

2011-12-12 @ 19:48:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0