Balklänningar, ojoj

  2011-12-19 / 23:43:00 / Vardag /
Tiden går fort och snart är det balen! 2012 är det dags för mig att gå och därför är det även tid att börja kolla balklänning. Jag har kollat runt lite och man blir bara så sugen på att köpa massa fina klänningar! Har redan hittat en favorit :)
Jag ska gå med min pojkvän Victor på balen! Känns bra att jag har turen att ha min pojkvän i samma årskurs så man kan gå tillsammans.

(Bilden är från google, ingen sådan typ av klänning jag ska ha, men den var ju söt hihi)


emma

Hej,

Om du är ute efter bal-festklänningar kan jag tipsa om en bra hemsida... kolla in www.monem.se

2012-01-11 @ 20:38:15
URL: http://www.monem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0