Lista || Dag 1

  2011-08-11 / 12:13:08 / Listor /
Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.



1. Jag älskar mitt pigment, blir rätt bra brun på sommaren.

2. Jag har världens sämsta självförtroende och självkänsla, har precis börjat läsa Blondinbellas bok "egoboost" får se om det hjälper.

3. Jag tillåter ingen trycka ner mig, jag kan det där med payback.

4. Jag förstår inte anledningen till att man ljuger?

5. Lisa och jag är bra på att prata om djupa saker, sånt man blir fuckad i huvet av.

6. Lisa och jag hade värsta affärsidén för ett tag sen, att köpa in gamla cyklar o styla dom o sälja.. Vi kom ingen vart.

7. Jag har aldrig haft hål i tänderna.

8. Dock hade jag en sån där liten tandställning man har upp i gommen när jag va lite, hade napp rätt länge haha.

9. Ett tag var jag ett litet freak med filmer och serier som hade med zombies att göra, typ "The walking dead"

10. Ett tag var jag besatt av ringar o köpte en hel del, nu hänger dom bara i smyckesträdet.

11. Jag stör mig på killar som inte fattar att man har pojkvän och inte är intressead.

12. Ibland är det skönt att bara vara med kill kompisar, det är så chill allt.

13. Det finns 1 band jag har och kommer lyssna på jämt och alltid stå fast vid som favoritband, KENT <3

14. Jag älskar skräckfilmer men hatar att bli skrämd, handen för ögonen är en favorit.

15. Jag är otroligt festsugen!!


liz

Nu äter jag 30, men har trappat ner från 50. Så nu går jag ner en tablett i veckan. Men börjar svullna och få en puckel i nacken hihi, puss :)

2011-08-12 @ 17:23:21
URL: http://bulliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0