Det som har hänt

  2011-08-16 / 12:03:14 / Vardag /

Har inte bloggat på ett tag, har haft fullt upp och börjar få panik. Skolan börjar om exakt 1 vecka och jag har massa att göra...
Hur som helst det som hänt under de senaste dagarna.

För er som orkar läsa, varsgoda!

Fredag-lördag-söndag
Har jag varit på kalas, först mamma som fyllde år i fredags, sen i lördags var jag, victor och hans föräldrar hos deras kompisar Håkan & Carita, för han fyllde 50 och i söndags fyllde Victors farmor år så då var vi där och firade henne.

Kom hem i söndags, var ute med Sandi en sväng och sedan träffade Lisa och Erlind, vi åkte bil hämtade upp Jepser och fick en idé, men inte så smart mitt i natten så vi ändrade planer, slutade med film hos erlind iallafall :)

Igår måndags var jag ute och handlade massa mat Osv. är ensam hemma hela veckan så måste överleva liksom hihi. Drog sedan hem till Sascha och checkade in hennes nya lägenhet, så blev det lite mys nere vid hamnen och dagens höjdpunkt var att träffa en otroligt efterlängtad vän, Allmir!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0