Svar på frågestunden!

  2010-11-10 / 22:09:40 / Dagens fråga /

Tack för alla frågor gott folk :) Nu kommer svaren, en del kanske är lite långa, men jag gillar att förklara mig!


När ska vi fota nästa gång? :D <3<3<3 Älskar dig puss kyss smek!
haha, jadu Victor, kanske någon gång i helgen? Sånt som märks, PUSS <3

Kan du berätta om din pojkvän och hur ni träffades osv.? :)
Allt började med en fest i Ankarsrum, Victor sitter i en stol och jag står ijämte och han säger åt mig att sätta sig i hans knä, han va jätte gullig emot mig, (har aldrig träffat han innan) han förklarar för mig och andra hur söt jag är Osv.. dock hade jag pojkvän så försökte inte visa allt så stort intresse förens dagen efter..
Då det kom ett sms från Victor, och det ledde till att vi smsade massor, och han var så otroligt snäll emot mig, trodde inte killar riktigt kunde va så... Det slutade med att jag gjorde slut med min dåvarande pojkvän efter 1 års förhållande och tog steget till att starta om på nytt och jag blev så mycket lyckligare av att vara med Victor, för han gav mig uppmärksamhet och uppskattade mig.. jag kände förförsta gången ÄKTA KÄRLEK!
Så nu har vi varit tillsammans i lite mer än 5 månader och har redan massa planer på våran framtid :)

Ungefär hur mycket pengar har du i månaden ?
Jag får hela mitt studiebidrag Dvs 1050 kronor, dock hade jag ett sommarjobb vilket gav mig ett par extra tusen lappar! :)

Vad är det för sjukdom som du har skrivit om?
Crohns, har varit diagnotiserad i snart 3 år. det är en kronisk sjukdom vilket betyder att jag kommer ha den resten av livet, men just nu och sen 1 år tillbaka ungefär har jag varit symptom fri, dock kan jag lika gärna nästa vecka ligga på sjukhus, så det är lite jobbigt att aldrig riktigt känna sig trygg.. Är alltid rädd att få ett "skov" som det kallas.

Vad har du för kamera? :)
Canon eos 1000D, jag har 3 objektiv och 1 filter.

Har du alltid varit så smal som du är eller har du gått ner i vikt?

Jag har alltid varit smal JA, skulle aldrig kunna bli "tjock" men har dock svårt att lägga på mig några kg då min kropp har svårt att ta upp det den ska! haha

Hur mycket skulle du vilja gå upp?

Just nu tror jag att jag väger runt 45kg och min läkare och jag har kommit fram att jag ska upp till 49, och dessa kg är riktigt kämpiga!
Jag äter som en häst, jag älskar godis, chips, läsk, pizza, tacoz, hamburgare Osv.. och nää, min kropp tar inte upp fettet :(

Vad har du för kroppsmått? (midja, stuss typ)
Jag vet inte.. mäter mig inte på de hållet.. xd

Vad har du för tum-storlek i byxor, 24?

De vet jag inte heller, använder inte såna slags jeans längre, kör på jeansleggins då dom sitter mycket bättre! (enligt mig)

Vad äter du helst till frukost?
Mannagrynsgröt, macka och 1 glas jucie.

Har du någon allergi?
nej :)

Vad är det dyraste du köpt?

Jag vet inte, asså det är såhär, jag köper små saker och typ som min katt, datorn, iphoe och sånt betalar inte jag.. så köper själv inte dyra saker precis :)

Vem är din förebild, om du har någon?

Jag har ingen förbild, tycker man inte ska sträva efter andra utan göra sitt liv till sitt eget och gå sin egna väg!

Hur ser en vanlig dag ut i matväg för din del? (frukost, lunch, middag, mellanmål?)
Frukost: Mannagrynsgröt, macka och jucie
Lunch: om det är vardag, blir det de som är i skolan.. dock äter jag typ inget för jag HATAR skolmaten!
Middag: Det som lagas här hemma, idag var det tex köttgryta och potatis :)
Mellanmål: Banan eller näringsdryck typ

Hur lång är du?
Jag är extrem lång! haha, nej då 161 cm

Vad använder du för redigerings program?
Photoshop CS3

Favorit affär?

H&M (oftaste det som finns på nätet)

Vad får du din inspiration till kläder ifrån?
Svårt att säga.. man kanske ser någon som har ett par döö snygga skor, då kanske det tänds ett ljus i huvet att man borde ha något liknade för de va så snyggt! Annars så är jag rätt spontan, hittar jag något snyggt så köper jag det bara haha :)

kan du inte berätta hur du och den där coola amända blev vänner ? :D
Vi båda va små hästnördar och vi skrev lite på msn, slutade med att vi hade sällskap till stallet en dag och vips så va vi bästa vänner och lekte varje dag haha <3 *saknar*

har du någon gång varit otrogen ? eller har någon varit det mot dej ?
Ja jag har varit otrogen, 4-5 gånger mot min förredetta pojkvän, skulle dock ALDRIG kunna göra det mot Victor för jag skulle inte klara av att leva med skuldkänslor för resten av livet... Därför att.. jag skulle aldrig kunna såra någon jag ÄLSKAR.
Nej inget jag vet, tror inte någon skulle våga det helller, jag har kort stubin när det gäller sånt haha!

vilken vän skulle du vilja ha tillbaka kontakten med?
Josefin Aspeteg, vi va bästisar för ett tag sen, mini banan och skallfia! Men helt plötsligt så bara gleeeeed vi ifrån varandra... väldigt trist :( vi hade det mysigt ihop, fikade massor och hade det gött :)

hur många har du haft sex med? och vem förlorade du oskulden till?
2 stycken, mitt ex

ditt favorit plagg?
Mina gråa mjukisbyxor :D dock använder jag dom bara när jag är hemma, haha men dom är så sköna :)


TACK för alla frågor! hoppas ni orkar läsa :)


Bybelle.se - mode och fotoblogg.

åh tack så mkt ! :D

ih sööt bild ! :O allt bra me dig? (;

2010-11-11 @ 11:44:34
URL: http://bybelle.se/
jossi

saknar dej minibanan, det vet du nog att jag gör men nu skriver jag det ändå!!!!! <3

2010-11-11 @ 12:52:05
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Emma-FOTOBLOGG

Fin blogg!:)<3

2010-11-13 @ 13:31:09
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Ida

Jag hittade din blogg genom att söka på fobier (försöker hitta info till min redovisning) på google, haha. Men sen när jag läste lite i din blogg insåg jag att vi liknar lite. Vi har samma fobier, båda har crohns och jag föddes i Västervik -93, men har nu flyttat flera mil därifrån. Nu sitter du säkert och antecknar! Du är jättesöt iaf :)

2010-11-21 @ 19:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0