Allt som hänt

  2010-11-23 / 20:44:46 / Vardag /


Jag har inte bloggat på över 1 vecka. Men har haft så mycket annat för mig :)
Förra veckan var det spa-kväll på mejeriet, gå på bio (harry potter) med Lollo och Lisa, va hos Victor hela helgen och ha det mys och i Söndags när jag kom hem från honom drog jag direkt hem till Lisa och va med tonja, omar, sandi o pralle.
och så började en ny vecka (igår) och då hade jag fullt upp! Lämnat in skor på om-klackning, fixa julklapp till älskling♥, utvecklingsamtal osv...
Idag har jag städat mitt rum och pluggat, imorn är jag också upptagen haha, Victor och jag ska hem till mamma och äta mat :D
Så ni får stå ut med att min blogg är lite down! Och förlåt om jag inte svarat på kommentarer :(


Tonjiiis<3

sötis<3

2010-11-23 @ 21:06:33
URL: http://lovelytonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0