Detta Har Jag Gjort

  2010-03-05 / 17:11:49 / Vardag /
Bara för att dra ut lite på inläggen så ska jag skriva vad jag gjort dom senaste dagarna.
Gör inte det så ofta så gör det nu bara för ovanlighetens skull :)

I onsdags gick jag hem till Josse som kommit hem från Karibien :D
Bjöd på fika och fick 3 jätte fina armband av chokladbollen!

Igår Dvs Torsdag så var jag väl i skolan, haha.
Prata engelska i miljoner timmar typ, först på lektionen och sen på håltimmen och fysiken så lekte Lisa och jag med Zeton och han kan ju typ bara Kinisiska och engelska :)
Sen efter skolan så åkte jag med mormor till lite affärer.
Så träna Lisa och jag Box senare, Dö kul men skit jobbigt haha :D vi skratta väldigt mycket också hahaha!

Idag då så började jag dagen med 45 minuters massage och efter det började skolan (10.45)
Gick till mejeriet med lite tjejer för att köpa biljeter till någon dans dom ska på :)
Sen gick Lisa och jag tillbaka till skolan och åt mat med Leo & Zeton och vi har lärt oss lite på kinisiska :D
Jaa det var väl det som va mest intressant eller något haha !

Nu sitter jag och kollar på Top chef det är kul :d har kollat på det en gång förut dock bara hihihi!



Jossi

sv: japp 35 mm objektivet :D

och dina bilder då!!! så tyst nu lilla miniBANAN :D :*

2010-03-05 @ 18:37:04
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
pictures by anna

ne fick en dos av influensa men nu är de bra igen :D

allt bra med dig?

2010-03-05 @ 18:39:23
URL: http://annaalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0