Varför just jag?

  2010-12-05 / 20:55:06 / Vardag /

Tror det finns många fler där ute som oftar tänker "Varför just jag?" ibland vill man bara byta kropp o själ med någon annan som har det "så bra" men vem fan har ett helt felfritt liv egentligen?

Hur som helst..
Min helg har varit super duper bra :) Har varit hos min kära Victor i helgen och i fredags så firade vi lite för att vi hade våran ½ års dag i onsdags, det blev trerätters middag med hans finfina familj och massa mys! Lördagen bestod av att fota en snabbis och sova bort hela dagen och sedan avsluta det hela med att spela spel med mamma Camilla :)
O nu sitter jag här och håller tummarna för att jag kommer må bättre dagarna framöver, imorgon blir det samtal till sjukhuset och jag har ingen aning om vad dom kommer göra med mig, vem vet kanske ingenting, eller bli inlags, eller få massa medicin eller det värsta.. lägga sig på operations bordet för typ.. aa har tappat räkningen.

Så just nu sitter jag och tänker på..
Varför just jag?
Varför skulle jag få världens bästaste pojkvän för och bli så lycklig? Och varför skulle just jag få en jävla sjukdom som förstör mitt liv så sjukt mycket... SUCK, but.. thats life, har jag hört..


Jossi

hare hänt nått? blivit värre igen? :|

<33

2010-12-05 @ 21:58:16
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Jossi

men nej, så dåligt som du va innan? :(

2010-12-05 @ 22:14:03
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0