Upptagen igår

  2010-12-07 / 19:43:57 / Vardag /

Jag e ju fan brun om bena :o tack solariet <3


aja, ingen bloggning igår var på sjukhuset från 14.00-17.00 ungefär, med tanke på att jag fick "akuttid" så fick jag en dålig polsk-tant-läkare, vilket min rätta läkare fixade så fick som tur va träffa Hammersjö tillslut :)
Så nu har jag berikat mig med massa mediciner och får hoppas att allt vänder snart så jag mår bättre!

Idag har jag i alla fall varit på stan med min älskade Victor, skulle kolla på julklappar till mamma, mormor och kusin men det blev inget, mina idér är inte bäst när det gäller julklappar.
Men fick lite gjort, hämtade Victors julklapp som jag beställde för någon vecka sedan (jag lämnade faktiskt Victor på H&M i några min o sprang o fixade allt, så han vet inte vad han ska få haha)
Och sedan gick vi till ungdomsmottagningen o fixade tid, måste fylla på lagret med p-piller :)

Aja, kollar på halv 8 hos mig nu och blir bara hungrig och ännu mer hungrig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0