Snyggaste adventsljusstaken

  2010-12-09 / 18:38:03 / Vardag /

Visst är min adventsljusstake fin :D För er som inte vet så är det Victor och jag som dom där lussebullarna ska föreställa :) det är jag som är konstnären hehe, ni kan läsa om bullbaket HÄR.
O dessa fina gubbar är torkade så dom är inte ätbara, dom är liksom.. STENHÅRDA!
Och mobba mig inte för att jag ligger efter i ljuständningen! Svårt att ha tända ljus när man har 1 katt som lider av ADHD och en annan som är trögast i världen :)


Älsklingen din! <3<3

fast den trögaste (Orissa) Verkar ju också ha fått ADHD! :P

2010-12-09 @ 22:03:27
Rubenelizabeth

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-02-22 @ 11:03:52
URL: http://rubenelizabeth.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0