Jag har tur i kärlek!

  2010-12-15 / 22:58:00 / Vardag /

Jag tror att man allt för ofta tänker på all otur och allt jobbigt som finns och händer i livet, men jag har kommit på en sak när jag liksom "jämfört" mig med andra.. Jag har haft väldigt tur i kärlek!
Det finns hur många söta, snygga, fina, goa tjejer i min ålder som aldrig haft pojkvän eller som är singlar?
Bara för att dom aldrig hittat den som passar dom eller så har förhållandet aldrig riktigt funkat.. Det finns massor som blivit djupt sårade och slutat lita på killar oh ja.. massa jobbiga problem.
Men själv har jag liksom aldrig känt på det här med att bli lämnad, sårad Osv.
Jag har haft 2 seriösa förhållande, det började med ett som varade i år, de va inget roligt förhållande precis, asså inget man drömmer om att ha, men nu pratar jag inte om att förhållandet hade problem, massa bråk o tjafs, det var bara att de handlade mest bara om att ha en pojkvän..
Och sen efter det så träffade jag MIN DRÖM prins! Victor, som jag nu varit tillsammans med i över 6 månader och verkligen vill spendera resten av livet med, han uppfyller alla mina önskningar jag vill att en kille ska ha och han ger mig så mycket kärlek så jag svävar på moln 24/7, det är grymt att känna sig älskad!
Och Victor och jag kan verkligen prata om ALLT, det känns så bra att ha en person som man kan känna sig trygg hos och veta att saker och ting som i vanliga fall man inte skulle berätta för en vän eller pojkvän kan jag berätta för honom. Victor har hellre aldrig sårat mig och vi bråkar o tjafsar så gott som aldrig, gör vi det så blir vi ändå sams inom 30 minuter och de slutar med att man gråter och ångrar sig för det onödiga tjafset! Och det är väl så det ska va? Man ska bråka men man ska också se till att man hittar tillbaka till samma plats igen, för det är så äkta kärlek fungerar tror jag. Och jag som haft sån tur hoppas att det fortsätter så och att andra som har/haft otur kan få lite av mig :)

Man måste våga satsa och lära sig lita på människor! Det är nog första steget, GO FOR IT!


felicia -

allt bra ?:D

2010-12-15 @ 23:07:36
URL: http://whofelicia.blogg.se/
Tonjiiis

du e bäst linnéa

<3

2010-12-15 @ 23:15:42
URL: http://lovelytonja.blogg.se/
Sazcha

jättefint skrivet nea :)

Ni två är som gjorda för varandra!

2010-12-15 @ 23:33:03
URL: http://sazchas.blogg.se/
Älsklingen Din! <3<3<3

Fy Fan vad glad jag blir linnéa! Du är helt jävla underbar! VEt inte redigt vad jag ska säga får bara ett stort léende på läpparna! :D <3<3<3 Älskar dig! <3<3<3

2010-12-15 @ 23:47:42
My

Håller helt med dig! Riktigt bra skrivet! :)

2010-12-17 @ 22:29:19
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0