Jag älskar dig så jävla mycket!!

  2010-12-07 / 20:00:06 / Härliga stunder /

Jag önskar att jag en dag verkligen kan förklara ALLT jag känner för dig och hur MYCKET jag älskar dig!
Ord räcker inte till och tid att säga jag älskar dig så många gånger som skulle behövas är omöjligt.
Jag älskar när vi kollar varandra i ögonen och bara ler åt varandra, jag älskar att vi verkligen kan prata om allt! Känns så otroligt bra att jag kan lita på dig och att bara veta att du verkligen försöker förstå betyder så mycket.
Det måste vara ödet som fört oss samman, allt var så konstigt från första början, jag skulle inte gå på den där festen och du var inte riktigt på hugget och jag hade ju pojkvän, men du fick mig verkligen på fall! Jag gav upp det gamla och gjorde ta mig fan det bästa valet i livet att bli tillsammans med DIG.
Och nu vet både du och jag att det alltid kommer vara du och jag, det är som att vi var skapta för varandra, det har vi ju faktiskt pratat om haha fast i ett litet sexuellt sammanhang kanske hahah ;)
Vi träffas varje dag, i skolan ses vi och ibland är vi en stund efter, annars så ser man alltid fram emot helgen då vi har massa mys, vi har våra små tradtioner, vi har tar igen det myset vi inte hunnit med i veckan så fort vi kommer hem på fredagen och på lördagen brukar vi alltid ta en morgon dusch tillsammans! På söndagar brukar vi alltid ta det lugnt, inte göra något alls utan bara vara med varandra. Sen är det Måndag och då är det bara att se fram emot helgen igen då vi har det så otroligt mysigt!
Vi har varit tillsammans i lite mer än ½ år och det finns så mycket minnen, massor från sommaren och annat som hänt under hösten och Vintern, jag älskar att se tillbaka på bilder-
Jag trodde inte att man kunde vara så  här kär, men det kunde man, och att känna sig så älskad av en person hade jag inte den blekaste aningen om!
Du är min drog Victor Dennis Hammarlund!
Nu babblar jag på för mycket, men kände att jag behövde skriva av mig, behövde förklara min kärlek till dig MIN VICTOR ♥


Din älskling! <3

:O Jag blir helt stum älskar dig så mkt Linnéa!<3<3<3

2010-12-07 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0