Ett litet minne

  2010-12-15 / 21:44:00 / Härliga stunder /

Kollade igenom massa bilder och hittade den här!
Den ser ju inte så speciellt proffsig ut men den ger mig lite minnen :) Det är jag och Victor på bilden, när jag följde med han och hans familj till några släktingars sommarstuga i Varberg. Vi hittade på små skojiga saker, bland annat så var vi på Afrika huset och bilden ovan är tagen i sovrummet, det var grymt mysigt och hela huset var dö coolt! Allt var afrika inspirerat! Och måste bara säga en sak, att mitt och Victors sovrum i framtiden ska ha afrika tema för det är coolt mysigt och sexigt :D

Saknar värme och sommar också för den delen!


Älsklingen Din! <3<3<3

Vi ska lätt ha ett sånt sovrum! Fett mysigt! <3<3<3

2010-12-15 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0