Rix fm festivalen kalmar

  2010-08-06 / 13:24:01 / Härliga stunder /

När Lisa och jag kom fram till Kalmar så började vi leta efter någonstans att äta, det slutade med att vi dissa donken och kina restaurang och tog en kebabrulle ;p aja sen var det bara att dra sig mot fjortis festivalen!
Våran buss gick lite tidagare än önskat så vi hann inte se alla, men rebound och love generation var pimp :D
Videon har sämsta ljud, min iphone är inte bra på att spela in och basen var lite för hög för vad min iphone egentligen tål haha!



ronja

sv: nej, jag kan inte finska. ja, här där jag bor pratar nästan alla svenska. :)

najs bild!

2010-08-06 @ 13:35:53
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0