Min Onsdag + lite till

  2009-09-16 / 20:17:36 / Vardag /
Började skolan 09.55 och sen slutade jag 14.55
Hem och göra mig iordning och sen träffa fina Jossi ♥
Lite plugg på bibblan och sen åkte jag till willy's köpte mig 4 coca color och dubbel nougat.
(Här laddar vi upp asså) (y)
Sen blev det att åka och äta pizza.
Nu sitter jag och förälskar mig i en låt, fick känn för den sen naturfesten :)

Den där naturfesten har jag inte sagt något om förresten..?
Haha, ah vad säger man?
Neah och amanda försvinner längst in i skogen och kmr tillbaka sist.
Neah och Tonja slår sig ner i Lisa och Frida's knä.
Neah och Lisa pratar härliga minnen :)
Neah ... aa :D

Jätte rolig kväll iallafall. Naturare är trevligt folk (y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0