Sista pluggandet på sååååå länge!

  2009-05-28 / 21:13:48 / Vardag /
Idag den 28 Maj gjorde jag terminens sista prov och min sista läxa!
Och jag är underbart lycklig :'D
Idag hade jag ett bild prov och ett matte prov framför mig på bänken, varken det ena eller andra var tillräckligt svårt för att ge mig hjärtklappning.
Även det sista inlämnings uppgifterna är klara och ligger nu i lärarnas händer, mohaha nu är det deras tur att slita lite.
Det är säkert deras jobbigaste tid nu i slutet.
Det är ju inte bara alla prov och sånt dom ska rätta utan sätta hundratals betyg också.
Men chilla sett Mvg i allt så får ni rast sen (h)
Tack och hej alla läxor vi ses inte förens i slutet av Augusti, puss på er :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0