Kyckling, kyckling och ännu mera kyckling!

  2009-05-24 / 12:03:55 / Vardag /

Denna helg har jag bara ätit kyckling typ?
I Torsdags på Amandas konfirmation bjöds det på exotisk planka och på plankan fanns bland annat kyckling!
I Fredags åt vi kyckling kebab och pommes, ja det är gott och ja det är lugnt att äta kyckling två dagar i rad.
Efter maten och så åkte jag hem till amanda och där bjöds det på ännu mera kyckling och pommes!!
Men okej, visst kyckling ät gott, det är lugnt! Lite kyckling här och där, *andas*
sen igår (lördag) så såg jag att vi hade chicken nuggets i frysen och jag älskkart! Så om ni nu läst min blogg innan så vet ni att jag lagade ihop en kina inspierad mat igår (lördag)
Och det betyder ju då alltså att jag har ätit kyckling, torsdag, fredag x2 och lördag.
Men nejnej det är inte över ÄN!
Idag så är det dags att istället äta ugns grillad kyckling men för att få lite mer variation så blir det ris till ?



Jossi

Sv: Såklart de är våra svanar ju :D<3

2009-05-25 @ 07:13:10
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0