Funderar på objektiv

  2009-05-25 / 13:10:17 / Vardag /

Jag har "tröttnat" på att bara ha 18-55 mm objektiv och har nu börjat leta efter ett till objektiv.
Jag vill nog ha ett som är 55/70-200/250 mm något sånt.
Men eftersom ingen i min familj eller släkt har lust att slänga ut minst 3000 kr på en "pinne" åt mig, så får jag tjänna ihop själv, visst jag har ett jobb nu men orkar jobba 4 h 3 ggr i veckan för ett objektiv.
Så jag undrar om du har ett bra tips på någon onlinbutik som har billiga och bra kvalité på canon objektiv :)
Skulle vara väldigt tacksamt.
Onej! jag vill inte ha begagnat så kom inte och säg blocket, om jag ska köap begagnat så ska det vara från någon jag känner, så om du har ett gammalt objektiv till canon så kan du dock tipsa om det (a)
msn: [email protected]  Eller kommentera





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0