Hej då sjukhuset (hoppas jag)

  2009-06-26 / 12:30:20 / Sjukdomen /
I onsdags så var jag på sjukhuset 2 gånger, först träffa jag min läkare Hammersjö :)
Vi pratade typ om hur jag mått sen senaste besöket och hur jag mått efter operation osv.
Sen är det såklart prat om mediciner och sånt, men det är lite för privat, för att publiceras.
Men jag gick iallfall därifrån med ett leende, då det kändes ytliggare ett steg närmare till nästa operation!
Vi pratade om nästa undersökning som ska göras någon gång i augusti för att se om det är dags för sista delen av operationen.
Undersökning blir tydligen i slutet av augusti vilket jag inte riktigt hade hoppats på men jag är glad hur eller hur (a)
Efter hammersjö så gick vi till kirurg avd.
Där jag skulle träffa mats rosenmüller (stv?) han kollade på stygnen och blev lite chokad att det såg så fint ut.
Så Eva hämtade sax och pincett och lossade på mina 11 stygn,  :)
Så nu var det över iallafall!
Ja, nu när stygnen är borta så blir det inte sjukhuset för mig 2-3 gånger i veckan längre :D
Kommer kännas konstigt att inte va där på ett bra tag.
Måste även påpeka att för exakt 1 år sedan låg jag inlagd på sjukhuset och JA det var lika fint väder då -.-
men det är bara minnen och sånt som bara kommer hända 1 gång.. hoppas jag

Nu är det bara att vänta och vänta tills augusti och hoppas att allt ser bra ut och att det blir en andra operation!
Käre gode gud, låt min önskan uppfyllas



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0