Hej då ludde !

  2009-06-13 / 12:40:41 / Vardag /

Går dagen bestod av att säga farväl till sin klass 9b.
Vi träffades alla en snabbis i klassrummet 09.45 och fick sedan bege oss till aulan, där det bjöds på lite uppvisning och utdelning av stependium och sånt.
Sen träffades vi i klassrummet igen och tog imot betyg och rosor.
Klockan 11 var det avslutnings middag i matsalen som gällde, alla nior skulle pressas in + lärarna såklart.
Under måltiden fick vardera klass gå upp och sjunga sin egen gjorda sång.
Och våran klass blev lottat sist och brukar det inte vara så att man sparar det bäsa till sist?
Joho! För det gjordes det i alla fall ;)
Cirkus kvart över 12 fick vi gå igen och hämta betygen och roserna som låg i klassrummet och sen gå hem.

Min slutbetyg fick duga, 7 MVG och 10 VG, vilket folk påstår att jag borde vara jätte nöjd med, som inte bara kämpat sig igenom skolan utan även en sjukdom, jag har missat mycket i skolan men har tydligen ändå gjort oerhört bra ifrån mig?
Aja, hoppas bara att betygen räcker till natur sen, det är det ända jag är intresserad av :)



Jossi

De kommer räcka, du är bäst :D <3

2009-06-16 @ 10:06:28
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0