Norrköping!

  2009-07-28 / 22:11:15 / Härliga stunder /
Klockan ringde runt 07.00 tiden sisådär, MORR.se
Trött som jag va fick jag ändå ta mig upp och göra mig klar för shopping i norrköping (h)
amanda och hennes mamma hämtade mig vid halv nio och sen åkte vi, brumbrum!
Vi sprang igenom köpcentren rad efter rad och letade kläder inför bröllopet, amanda lyckades bäst (y)
jag hittade mig en smått fin tröja :)
Efter norrköping släppte helene av oss hos mig och så kollade amanda och jag på harry potter de vises sten,
asså aw :'D va små o söta alla är,
tillskillnad mot halvblodsprinsen som vi såg igår amända och jag :)
ah sen drog amanda hem och åt och jag åt hemma, sen kom hon igen och då vare bff dags!

Tack för dagen bff :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0