Svar på kommentar

  2012-01-17 / 16:00:00 / Svar på kommentarer /



Hejsan Henke!
Nej jag festar inte alls mycket, går jag på fest så dricker jag oftast inte. Festade mycket mer förr, så har väl gjort mitt antar jag haha. Nädå, men det är inte skoj att festa när man har pojkvän bland annat. Jag älskar ju honom och vill inte ha någon annan i hela världen. Så det är jobbigt när killar kommer fram och säger massa gulliga saker till en och man bara "Dra åt helvete jag har pojkvän" jag kan inte vara så elak. Plus att Victor tycker det är jobbigt att andra "raggar" på mig. 
Sen att dricka alkohol och röka. Not my thing. Det är inte gott och man mår bara dåligt av det. Men ibland är det jätte skoj att vara på fest helt nykter och underhållas av alla andra som släpper sina spärrar ;)


malin

Det känns lustigt nog som om alla i vår ålder dricker, röker osv, iafl något av det! Men samma här, jag gör inget av det. Så som du skriver är det exakt för mig! :-O:-)

Jag har en fråga, precis som du så bor jag i Västervik, går samma skola, har pojkvän osv, o en blogg. Men jag har så svårt om att veta vad jag vill o kan skriva om i min blogg. Vad kan du ge för tips till en "Vardags blogg" ? :)

2012-01-18 @ 21:12:30
URL: http://malinhammarlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0