Lite fix idag + helgen

  2012-01-29 / 11:48:26 / Vardag /
Hej på er! :)
Jag kom hem väldigt tidigt idag från Victor, men det gör inte så mycket för jag har en hel del grejer som skall fixas.
Jag ska skriva klart 2 arbeten, byta heder, tipsa om hur du kan tjäna extra pengar, fixa ny musik till iphonen, måla naglarna, duscha, kanske promenad med Leah, ny tävling på bloggen mm.



Det har ju varit långhelg denna gång, redigt skönt :)
I fredags så hjälpte jag min lata pojkvän att fixa och dela ut Cv för sommarjobb och jobb. Sen blev det att hämta hans bror på jobbet och resten av fredagen var det mat, tv, mys, godis osv.
I lördags så åkte vi till Gamleby för att fika hos Victors farmor, det var trevligt :D
Sen åkte vi hem igen och gjorde så gott som samma grej på fredags kvällen.
Och idag gick vi upp halv 9 och käka frukost, så skjutsade de hem mig och sedan vidare till Karlbergs för att laga Victors livsfarliga hjullager ;)
Saknar han redan :love:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0