Jag vill gräva ner mig

  2012-01-18 / 20:33:44 / Vardag /

Har varit i skolan idag. blablabla. Träffa Victor för att käka blablabla.:love:

Pluggat och skickat in arbeten. Har kollat upp intagningspoäng för sjuksköterska och vill dö. typ!
Känner press, orkar inte. Måste ägna resten av mitt liv åt att fixa mvg i allt. Hur ska man orka? Spelar ingen roll om man sitter med ett arbete i 5 år och gör de betygskriterierna säger så är aldrig dessa j*vla lärare nöjda. Måste göra högskoleprovet igen! Ska plugga 24/7 och gå på amfetamin dygnet runt så jag håller mig vaken till sommaren!
Orkar inte! Ska satsa på att bli uteliggare, undra om man måste ha betyg för det?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0