Instagram & dagen

  2012-04-02 / 20:38:38 / Vardag /
En vanlig dag i skolan idag förutom att man fick stå i en kö i evigheter för att betala balen, men nu är det gjort och det känns toppen :D
Efter skolan åkte Victor & jag och köpte glass, sedan skulle han iväg igen för att jobba och jag har pluggat lite här hemma. Det funkar inte så bra dock, har ont i huvudet och panodil hjälper ju inte för 5 öre, som vanligt...
Är lagom stressad eftersom det är mycket som ska vara klart denna vecka och så är denna dag förstörd för mitt huvud är dumt. 
Så nu ska jag måla mina naglar, så det så!

[kommer nog inte blogga mycket denna vecka eftersom jag som sagt har mycket att göra]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0