2 nya låtar att nöta

  2012-04-03 / 14:50:00 / Film klipp /
KENT som är några jag avgudar har ju släppt en ny låt som verkligen alla vet vid det här laget, det är bara jag som är seg och inte bloggar om det. :D
Låten är toppen! Kent gör alltid bra musik. MEN det finns mycket bättre låtar och sen följer jag inte strömmen... Folk gillar kent för de tycker om 2 låtar, den nya och utan dina andetag, men det finns så mycker mer bra :)
Vill man höra ännu bättre så har jag bra tips på mina favoritlåtar.
♥ Järnspöken
♥ Socker
♥ Mannen med den vita hatten (16 år senare)
♥ Visslaren
♥ Sverige
♥ Passagerare

Justin B.
Har ju också släppt en  ny låt. Jag diggar den :) Lite annorlunda från tidigare låtar. 

Vad tycker ni om den nya låtarna?


M

Kents nya låt är hur bra som helst!

2012-04-03 @ 21:41:26
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0