Linnéa heter jag

  2011-09-12 / 10:03:00 / Vardag /
Jag ska berätta 5 saker jag gillar och 5 saker jag inte gillar, varsegoda! :)
Jag Gillar
Kärlek, från pojkvän, vänner & familj, det är viktigt att känna kärlek och olika slags kärlek.
Djur, jag älskar katter, hundar, hästar osv. Jag har själv 2 kissar, men har ridit förr, 5 år sammanlagt. Sen har jag haft små hamstarat osånt när jag va liten.
Film. Det är ett bra tidsfördriv och det finns så mycket olika att välja på.
Pengar, man känner sig mycket friare med pengar och att man kan köpa saker man vill ha utan att behöva känna att man kommer vara pank resten av månaden.
Nagellack, jag gillar att exprementera och måla naglarna.
Jag gillar inte
Mörker, det är läskigt, fast när man sover är det skönt när det är kolsvart och knäpptyst
Rykten och skitsnack, de som snackar skit och startar rykten är personern som själva mår så dåligt att de måste trycka ner andra för att själva känna sig bra.. tragiskt
Kyla, jag hatar att frysa, gör det så lätt också. Är typ rädd för vinter haha
Bråk, jag gillar inte att vara osams med någon, undivker sånt. Jag kan lätt bli sur på människor, men jag är sur typ 5 min sen är jag lika glad igen :)
Fötter, jag tycker sånt är lite äckligt. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0