Lika bra som vanligt!

  2011-09-11 / 20:39:00 / Härliga stunder /
En bild från i sommras när vi var i Danmark. Min syster är så söt där i hörnet hihi :)
Helgen har spenderats med Victor ♥ Det är jobbigt att bara kunna ses i helgerna, vi ses ju i skolan oså, men det är ju inte samma sak hihi.
Vi har kollat på Jack ass filmen (ska skriva om den sen), vi har fiskat med hans pappa, (jag började dock skrika och tjuta två gånger, först en gigantisk spindel i båten, inte ens victor ville ta bort den, den va STOR och sedan var det en spindel på mitt spö, men den var visst död haha), Vi har pluggat (jag geografi och victor körkortsboken), Jag har övningskört och sen har vi gjort det vanliga, myst, promenerat, pratat om hur mycket vi tycker om varandra Osv. hihi :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0