Jag har panik typ

  2011-09-22 / 16:48:30 / Vardag /
Öh Lisa? ..... 
Öh Tedde? ....
Öh Pralle? ....
Öh Mus? .....
ÖHHH Neah? aaa!?... nä det var inget.
Typ detta gick geografin lektionen ut på, blir cp haha
Skola som vanligt ni vet, jag vill typ bara stanna tiden och inte känna mig stressad, har så mycket press på mig så jag går in i väggen typ, (överdriver lite) men seriöst, måste plugga och satsa på MVG i alla ämnen jag har kvar, för att ha en säker plats på sjuksköterska utbildningen i Linköping och jag måste snart sätta upp på mig att söka lägenhet så jag slipper pendla... Sen får jag dåligt samvete för jag hinner inte leva ett liv ibland, vänner, syskon, mamma, pojkvän Osv. Jag hinner inte träffa dom så ofta som jag vill. Liksom vad ska man priotera först? Den ända gången jag kan umgås med Victor är på helgerna typ och kompisarna umgås massa på helgerna och då händer 100 saker i stan liksom. Sen har jag panik också över att jag knappt äter något längre, jag är jämt hungrig men maten i skolan är spymat och när jag kommer hem äter jag oftast själv och då äter jag lite sen orkar jag inte sitta mobbad och äta liksom och snart ska jag till läkaren och jag vägde senast 45 kg, jag vill och måste väga mer! Jag vill äta upp allt som finns men det finns inget som faller i min smak, pallar inte va kräsen asså.. Jag önskar att man kunde leva på godis och chips, det ända som är gott typ.
Hur som helst! :D
Imorgon är det fredag och jag ska äntligen träffa Victor, vi ska va i helgen, dock måste jag dissa han några timmar om dagen, har prov på måndag.
Så nu ska inte jag sitta här och leka emo när jag inte har det värre än någon annan och plugga lite och sätta igång min hjärna :)


vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar valfritt par UGGs:) <3 <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-09-22 @ 21:27:30
URL: http://vadfanskajagheta.se
Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: Onepiece tävling kommer i eftermiddag kl 15:00 där TVÅ stycken kommer vinna en valfri Onepiece.



(Alla tävlingar hittar du i "Tävlingar"-kategorin)

2011-09-23 @ 10:23:40
URL: http://FLAVOURED.se
Cecilia

Hej!! Vad kul att du ska söka till sjuksköterskeutbildningen i Linköping :) Jag pluggar också i Linköping, men till socionom dock :-)

2011-09-28 @ 19:29:23
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0