En torsdag, i september

  2011-09-01 / 17:31:00 / Vardag /

Här har ni maten jag lagade idag när jag kom hem.
Nuddlar med friterad kyckling bitar, hackad tomat & vitlök.

Igår (onsdag) så var jag fullt upptagen.
Var i skolan och direkt efter åkte jag till sjukhuset, har börjat få en ny medicin Humira heter den rättare sagt. Det var inte kul, gjorde väldigt ont kan man ju säga.. Men medicinen kostar rätt mycket närmare bestämmt 10995 kr så man tackar sverige att vi har frikort och inte behöver betala det hela. Men denna medicin ska jag nu ta varannan vecka i ett par år typ.
Framöver blir det också sjukhus besök varannan vecka ska ta blodprov.. typ JiPPi!
Hur som helst blev dagen roligare, cykla hem till Lisa och kollade en jätte bra film med henne och Lou (film tips kommer)

Idag har jag varit i skolan, efter det så träffade jag Victor vi gick till stan och fikade lite, vi har våran 15 månaders dag idag. Så myste vi lite oså :)
Jag har sedan städat, lagat mat & målat naglar (bild kommer)
Snart börjar robinson. Spännande!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0