Sammanfattning

  2011-10-13 / 19:03:14 / Vardag /
Hann inte sitta vid datorn igår, men igår så var det skola, toppen dag! Fick träffa mina bästa killkompisar också som jag inte sett sen i fredags. Sen har man flabbat runt och busat med några flickor :)
Efter skolan åt jag och vänta på Victor som skulle sluta sin praktik, sedan åkte vi till TR och tränade lite, så idag har jag träningsvärk :(

Idag har jag vart i skolan och haft mössprovning, kommer bli svårt att bestämma hur studentmössa ska se ut!
Efter det gick Lisa och jag till willys, var där i minst 1h, ett tips är att inte gå med henne när hon tänker "jag vill köpa något nyttigt"

Kom hem nyss har käkat och städat, måste plugga men vill inte för det är tråkigt. Längtar tills imorgon då är det fredag! Jippi hurra, ibland är livet riktigt bra :D

Angående bilden i inlägget. Jag och tjejerna var på första sidan igår eftersom vi var på subway, skoj! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0