Grattis Mikaela

  2011-10-03 / 20:06:49 / Veckans blogg /
Denna vecka blev en bloggkompis vinnaren i veckans blogg :)
Super snygga Mikaela ♥
1. Vad inriktar sig din blogg på?
Inget annat är mitt alldeles egna liv.
2. Beskriv din blogg lite kort
Min helt vanliga vardag, tankar jag vill skriva ner på tomma blad, bilder för att minnas.
3. Vem är du?
Mikaela Wiström, 18 år. Glad, positiv och ser inspiration i allt och alla. Lever som om det vore min sista dag.
[Klicka på bilden för att komma till bloggen]


cecilia

Den är uppdelad i tre olika :) Campus valla, hälsouniversitetet och sen campus Norrköping. Läkarna, sjuksystrarna osv håller till vid hälsouniversitet men sen finns det sjuksystrar vid Campus Norrköping också :)) Jag pluggar till socionom :))

2011-10-03 @ 20:37:16
URL: http://cillaa.blogg.se/
Mikaela

ÅHÅ! Tusen tack du söta, vilken positiv överraskning! :D Det gjorde min dag...vecka. STOR KRAM <3

2011-10-04 @ 06:45:42
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0