Godmorgon världen

  2011-11-23 / 09:47:34 / Vardag /

Hej på er :) tänkte slänga upp ett mobilinlägg för jag har inte mkt annat för mig. Min morgon var inte riktigt toppen så ligger o vilar lite och ska snart börja fixa lite så jag kommer till skolan!
Grejen är att jag har varit förkyld o över 2 veckor och det har även satt sig i mitt lilla öra som ett lock ni vet fast de har varit så i flera dagar och sjuksyster Leif sa att jag skulle blåsa för att få bort det där o köpa NÄSspray haha! Men stod i duschen och blåste för att kunna höra men de gick ingen vidare bra, i past out you know. Läste på Google att de kan va så när man har lock för örat, yrsel o illamående. Hur som, mormor är o shoppar nässpray, så snart blir allt toppen :D

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0