Mitt sportlov

  2011-03-01 / 21:28:54 / Härliga stunder /

(bilden är tagen från förra årets sportlov då jag hälsa på pappa i Malmö)
Sportlovet tog slut i söndags kväll kan man väl säga, har inte gjort något jätte speciellet men tänkte iallafall berätta lite :)
På måndagen så bowlade Victor, Amanda, Erlind och jag, de va riktigt skoj :) Lyckades få en strike *happy*
Sen har jag tränat och tränat på TR. Träffat min syster Mira och varit med Victor såklart!
Vi avslutade lovet lite extra fint i Lördags kväll med bio "Gullivers resor" som va riktigt bra och rolig och sedan middag på Morella, en god lövbiff till mig och skagentoast till min man :)

Vad har du gjort på lovet?


Älsklingen din! <3<3<3

Seglartoast var det faktiskt :D :P Älskar dig <3<3

2011-03-07 @ 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0