Vis festivalen is over

  2011-07-17 / 21:28:34 / Härliga stunder /

Bild lånad från Alice

Torsdag, fredag & lördag har det varit fullrulle. Det kallas Vis festivalen i Västervik :)
Har haft 3 toppen dagar, ska berätta lite kort om dom.

Torsdag.
Anna, Lisa och jag köpte mat på accapulco drog hem till henne och började käka, sen kom de lite folk: Pralle, Shad, Danny, Victor, Omar, Sandi, Simon och hans kompisar.
Dock var kvällen lite seg, det regna allt för mycket för att kunna vara tillräckligt pepp på fest.

Fredag.
Vädret vände och man kunde vistas ute.
Det var fest hos Bayaro, så Victor och jag cyklade till Långrevet, men på vägen så blev vi vittne till en grej så det tog lite tid att komma dit, så typiskt haha.
Vi kom dit iallafall och efter ett tag cykla Sascha, Lisa och jag ner till stan och gled runt. Dock frös jag jätte mycket så jag drog hem runt 01.00

Lördag.
Bästa dagen av alla! :D
Började med att Victor och jag åt middag på Morella och sedan drog jag till Coop och träffa Anna och Sascha, vi drog till Engan (bilden är därifrån) och hade det trevligt, sedan åkte vi ner till stan och avslutade kvällen runt 02.00.


julia

tackktackk!:D

2011-07-17 @ 22:03:06
URL: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0