Hjälp mig tablett

  2011-07-07 / 14:36:30 / Vardag /

Jag tror jag har fått urinvägsinfektion, måste kissa hela tiden och det kommer typ ingenting och det gör så jävla ont i magen så jag vill typ strypa någon. :(
Och jag orkar inte ringa till vårdcentralen liksom, det man gör är går dit säger att man kissar mycket och det gör ont sen får man åka till apoteket och hämta antibiotika.
Jag åt antibitoika för länge sen men inte mot urinvägsinfektion, så jag hitta lite av dom tabletterna i skåpet och hoppas att dom kan bota just urinvägsinfektion (det finns ju flera olika antibiotika mot olika infektioner)
Så håller tummarna, vill liksom vara "frisk" vill inte missa palladium på lördag och visfestivalen nästa helg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0