Undersökning denna tisdag

  2011-01-25 / 11:42:25 / Sjukdomen /

Idag har jag fått göra magnetröntgen, åka in i världen minsta tunnel och ligga där blixtstilla i ca 45 minuter. Alltid trevligt! Dom skulle hur som helst kolla till min tunntarm, så nu måste jag springa och kissa hela tiden för jag drack någon vatten liknade grej innan röntgen, drygt 1 liter, så känns som jag har en pool i mig typ haha :) Förhoppningsvis så slipper jag göra om hela grejen, finns en liten risk för det, men sånt som märks!


Ingen skola för mig idag, hade bara en lektion och hann inte till den, så det blir att plugga lite till NK provet och vänta på Victor, som ska va här ikväll :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0