Smyckesträd i all ära!

  2011-01-05 / 20:24:00 / Vardag /

Fick 2 smyckesträd i julklapp och det var behövligt, det är så tråkigt att bara ha smyckena liggandes i någon burk eller liknade.
Dock så börjar de bli fulla, har fortfarande massa smycken kvar inne på toaletten som jag inte hängt på än.. hm, kanske ska önska mig ett till? :)
Träd från mormor, händerna från Victor


Älsklingen din <3<3<3

Jag kan köpa ett till till dig :D <3<3

2011-01-05 @ 22:27:14
FowZie ♥ ~ felicia aulén

Nej nu är jag halvtrött och önskar att du ska sussa så gott! farligt att lägga huvudet på kudden för hårt så måste sova när man är någorlunda pigg (: så man fortfarande har kontroll

God natt :D .. haha :)

2011-01-06 @ 04:29:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Lovisa

De var riktigt snygga. Skulle också vilja ha mina smycken på ett sådant 'träd'. Vet du vart de är köpta? :)

2011-01-08 @ 23:54:40
URL: http://lovisasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0