Pengarna är snart slut..

  2011-01-26 / 20:34:13 / Shoppat /

Fick mitt studiebidrag för 6 dagar sedan (ja jag får mitt tidigare pga ngn slags överföring) och igår så handlade jag lite och så har jag handlat lite dagarna innan.. och nu har jag bara 290 kr kvar? Hur ska jag klara mig till nästa månad :(
Borde börja kolla på lyxfällan mer och lära mig att hålla i pengarna och bara köpa sånt som är viktigt!
Men jag är sån som fallar mycket för "men jag har ju inte så många såna (ringen tillexempel) eller oj vad billigt det va" (trosor och träningsbyxor) men i längden... så kostar det mängder..
Så nu får jag ett straff.. Ha lite pengar, en lång tid. Men börjar ju bli van -.- *besviken på mig själv*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0