Överraskningsfest !!

  2011-01-23 / 18:19:36 / Härliga stunder /
Bilder lånade av Sascha

Jag och min älskade pojkvän victor på bilden
Klockan 18.30 började Sascha, Victor och jag fixa i lokalen och förbereda för FEEEEESSTT !!! :D
Temat för kvällen var barnkalas med Pyjamasparty !

Anna och Lisa, rädda men glada haha!
Klockan 21.00 så började folk komma till festen och Sascha och jag åkte för att hämta Anna och Lisa som trodde att dom skulle på Bio, men istället blev det en kidnappning med en halv-galen bilfärd mot fest-lokalen :)

Fest och dans till tusen
Sedan blev det SURPRISE, alla sjöng "jag må hon/dom leva" för våra tjejer och dom blev nog rätt chokade ;)
Kvällen forsatte med festande till max! Massa folk och en lyckad kväll :D
undantag för vissa såklart, men det tillhör ju nästan ;)

Tack till alla som kom och gjorde denna kväll möjlig och ett extra tack till de som hjälpte oss lite under kvällen, DJ, spy-torkare och vakter :)
Och GRATTIS igen till de bästa tjejerna Lisa och Anna ♥

Själv kom man hem ca 04.30 efter 3h städning osv. Men jag och Sascha är grymt stolta att vi lyckades göra denna grymma fest asså :D:D


Susanna

Den va sjukt awsome, tack för att man fick komma !

2011-01-23 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0