Jag gillar....

  2011-01-02 / 19:46:00 / Vardag /

Jag älskar nagellack, dom på bilden är nya 3 i julklapp (depend) och de andra fick jag av Victor, eller betalla ett själv (a) resten av mina nagellack har jag på sminkbordet. Jag gillar depend nagellack så länge dom är nya men när man använt dom ett par gånger så blir lacket typ tjockt? Och penseln är rätt liten, men dom är billiga så är det någon färg man vill ha men kanske inte använda allt för ofta så är ju depend perfekt ;)
Isadoras nagellack är ju däremot bäst, tycker jag, stor pensel, torkar fort och håller läääänge!

ikväll tänker jag köra på silversmycken och då blir det: silvernagellacket och göra en franskmanikyr av det, får se hur det blir ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0