Heldag på stan

  2011-01-04 / 20:06:59 / Shoppat /

Mormor och jag har tagit en runda i typ alla affärer i stan som går, till och med biltema! haha :)
Vi var på jakt efter massa små saker så som USB minnen, plastfickor Osv. Men det blev en hel del annat på köpet.
Jag har idag blivit rikare på.
♥ Nagellack borttagning kostade bara 15 kr!
♥ Hårinpackning, är hur bra som helst, använde det mycket i sommras när jag solen och havet slet som attan på håret, så den är värt sitt pris!
♥ Smycken, 3 armband och 1 par örhängen
♥ Tröja med spets framtill och lite "puffpuff" i ärmarna, fint :)
♥ L @ V som mormor tyckte vi skulle köpa, det står för Linnéa & Victor, tyvärr fanns det inget hjärta så det blev ett @, hihi :)
♥ Och så har jag även köpt vanilj parfymen, muums älskar den! Den är gudomligt god :)

Det blev även mat på kina restaurangen och den klassiska fikan vi köper hem på nilssons konditori, ni ska snart få se bild på min söta bakelse ;)


Jossi

sv: jo men precis o ja fotar tyvärr inte lika mkt längre heller så känns onödigt med en sån stor o bra kamera lixsom :(



japp dom är fotade med min lilla skit kamera, haha :D

2011-01-04 @ 20:55:11
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0