Du är det bästa jag har

  2011-01-02 / 15:39:38 / Vardag /

Min älskling och jag :)
Victor och jag firade nyår tillsammans och firade även det nya året 2011 med 7 månader! ♥
Så nu har vi firat både jul och nyår tillsammans den senaste veckan och det är därför bloggningen har varit rätt dålig, men jag ska försöka bättre mig, svara på kommentarer och sånt.
Just nu är jag hemma en stund, skulle prata med min läkare imorse så fick åka hem, men om ett tag kommer Victors mamma och hämtar mig så då blir det att åka tillbaks till min favorit pojk igen :)

Nyår.
Har inte önskat er ett gott nytt år ännu så gör det nu. GOTT NYTT ÅR KÄRA LÄSARE :D
Mitt nyår firades hos Victor, först middag med hans föräldrar, sen bort till Victors kompis, men vi drog hem för att fika och spela spel med hans pappa och runt 11 typ drog vi tillbaka till festen och firade 12slaget där :)

Vad gjorde du på nyår? :)


Anna E

jag firade hemma hos en kompis med andra kompisar också ;)

2011-01-02 @ 16:21:02
URL: http://heeneley.blogg.se/
D A N I E L A ♥

- söt bild:)

2011-01-02 @ 17:05:05
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0