Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

  2011-01-30 / 20:12:50 / Vardag /
Mina mål är inte jätte höga när det gäller framtiden och sånt, jag siktar inte mot stjärnora, jag siktar till ozonlagret :)
Jag drömmer om att bli läkare, men mitt mål är att bli sjuksköterska och jag vill jobba med barn och ungdomar såklart.
Jag ska ha 2 eller 3 fina barn med Victor, det är målet. Önskningarna är att få minst en flicka, som jag kan skämma bort med massa fina kläder haha :)
Jag vill ha världens finaste hus och jag hoppas Victor kan använda sina byggkunskaper och bygga efter mina önskningar, en sak är att jag vill ha ett Afrika inspierat sovrum (mysigt!!) jag vill ha dö fräscht och snyggt kök och sedan ett stort fräscht badrum eller två kanske?
Jag vill ha en katt (ragdoll) gärna av min katt jag har idag, Orissa. haha :) Och en Geisha också såklart hihi.
Hund vill Victor ha, men vem vill gå ut med den på vintern i 15 minus? Men en varghund typ skulle va grymt, dom är så fina!
Mina största drömmar är.
1. Leva livet ut med Victor
2. Bli frisk


(gammal bild)


Josefine Andersson

kul :) dock avgjort nu

2011-01-30 @ 22:21:23
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Anonym

Vad använder du för utrustning till kameran, vilka objektiv har du?

2011-01-31 @ 18:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0