Dag 2 – Min första riktiga kärlek

  2011-01-26 / 21:48:00 / Vardag /
"Kär" har man ju varit 100 gånger på dagis och 1000 gånger på låg och mellanstadiet, men äkta kärlek fick jag inte känna på förns ca 8 månader sedan då jag träffade Victor ♥

Jag har haft 2 seriösa förhållande, ett som varade i ett år och sedan det förhållandet jag har nu med världens underbaraste person! Victor Dennis Hammarlund.
Vi träffades på en fest i Ankarsrum, men jag föll inte direkt för han då, utan det var dagen efter då han skrev massa sms och "tjatade" om hur söt och fin jag var Osv. Jag antar att jag är väldigt lättpåverkad.. Så jag föll såklart för han, men det är inte så konstigt, för den person han förklarade sig vara i sms (Hej jag är världens bästa kille och lovar att ta hand om dig i alla lägen) ja det var ju faktiskt helt sant! Och det var mer än bara så bra :) Jag dumpade faktiskt min andra kille (på 1 års dagen om jag minns rätt?) för att istället bli tillsammans med Victor, ett kanske väldigt konstigt val jag gjort tycker många, men om ni skulle varit i min situation skulle ni såklart förstå mig, när man kan få det bästa så tar man ju det bästa? Eller hur :)
Så nu har det ju gått snart 8 månader och allt är perfekt! Det ända som saknas nu är den dagen då vi blir sambos och sedan skaffar familj.. Men det får ju såklart vänta. Sålänge får man planera och drömma, namn på barn är redan uppe i tankarna och vart vi ska flytta efter gymnasiet är så gott som bestämmt.
Vi vill och vi hoppas att våran kärlek håller livet ut, för alla sagor har ett bra "slut" och våran saga har precis börjat ♥


Lisa - Smilinggirls!ッ

Jättefin bild! :)

2011-01-27 @ 20:01:16
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0