Fortsättning...

  2011-12-12 / 21:51:00 / Listor /

9. Jag saknar mitt blonda hår lite. Men det är ju ända bäst att vara brunett, att bleka håret är ju som att förinta sig själv. 

10. Imorgon är det Lucia och det påminner mig lite om när vi hade Lucia i 9:an, det var riktigt skoj! Jag var tomtenisse som jag nog aldrig varit innan och jag plus 3 gamla vänner sjöng en låt tillsammans.

11. Som jag skrev i förra inlägget så följer jag ju en serie, jag följer faktiskt även julkalendern! 
Har inte kollat på det på flera år, men i år så var det äntligen en äkta julkalender, mysig som det ska vara, så följer den hederligt.

12. Jag är lycklig lottad när det gäller kärlek tror jag! Jag har ju en underbar pojkvän som friade till mig för ungefär 2 veckor sedan och han är ju bara så otroligt fin så det går verkligen inte att beskriva. 
Kärlek är nog viktigt att ha, att känna att man tillhör någon, att ens hjärta har pusslat ihop sig med ett annat.

13. I år har jag faktiskt gjort julklapps rim till alla julklappar! Det är först gången jag gör det, men det är skoj och kreaktivt. 

14. Jag brukar vara helt slut i huvudet efter en dag i skolan, med tanke på mitt knasiga umgänge som jag busar runt med plus alla lektioner etc. så krävs det mycket energi från hjärncellerna. 

15. Jag är lite slarvig med min blogg... Först tänker jag lägga ner den bara för jag inte har något kul att skriva om, men sen vill jag ändå ha min lilla dagbok att kolla tbx i senare i livet. 
Sen har jag en hög med kommentarer som jag inte orkat svara på... Kommentarer som "hej fin blogg, kram" känns onödigt.. Opersonligt. Ja, jag tror inte jag behöver förklara mig så mycket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0