Nu är sommarlovet snart slut

  2011-08-22 / 23:59:00 / Härliga stunder /


Tidsinställt inlägg, klockan är 23.59 när detta läggs upp och det är 1 minut kvar av mitt sommarlov.
Sommaren har varit bra och dålig, det dåliga är vädret, har inte kunnat bli mycket sol och bad :(
Det braiga är att jag gjort så myckt skoj med personer jag gillar!

Här har ni några inlägg att klicka på, det är inlägg på Härliga stunder från sommaren! :D

♥ Student

♥ Övningskört

♥ Fest

♥ Malmö

♥ Middagar

♥ Smultronstället

♥ Sol & bad

♥ Rix FM

♥ Vart med den bästa!

Jag hoppas min höst blir mysig och blir fina eftermiddagar med min Lisa med plugg (ska göra henne till pluggis) och mysiga kvällar med min älskling ♥, komma närmare körkortet och festa med måtta!



Gnarl

sv: Vad stod det i annonsen, 50kr? Frakten skulle jag gissa ligger på 36 eller något, den lär ju inte väga mer än 500g :3

2011-08-23 @ 18:27:08
URL: http://rorallyderp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0