En tisdag såhär i veckan

  2011-04-19 / 21:08:47 / Vardag /

Idag körde vi på lite shorts och inget smink bara för det är så soligt ute :D Har fått lite snygg bränna efter linnet och tröjan, hum.. Hur som helst så märks det att solen uppskattas, halva skolan sitter ute och solar på lunchen!

Idag var planen att träna på TR med Victor, men han är lat & glömsk (jag älskar dig ändå, hihi) så det blev istället och köpa skor åt honom med hans mor och hon bjöd oss också på pizza sedan eftersom vi typ svimma av hunger!
Vi drog sedan hem till mig under tiden hans mamma träna (avundssjuk) och myste lite och Victor åt mitt godis jag fått nu till påsk!
Jag älskar honom ändå, för han är bäst :D

Nu är det bara 2 dagar kvar till påsklov, TOPPEN!
Det ända planerat att göra är att åka till Elmia, där dom ställer ut bilar typ? Med Victor och hans pappi :)
Sen ska jag äta gooodis och försöka plugga till Kemi provet i NkB så jag får det gjort.

Vad ska ni göra på lovet?


elin sundgren

Vilken söt outfit! :-)

2011-05-11 @ 20:01:08
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0