Min måndag

  2010-10-04 / 21:09:15 / Vardag /

Bild tagen med min iphone

Skolan idag om vanligt, mycket tid hos syon nu för tiden! (mer info kommer framöver) pågår förändringar i min skolgång.
Efter skolan åkte Lisa och jag till mejeriet (fritidgården i västervik) och köpte god fet fika och satt och plugga, sedan drogs det hemåt och då tog jag tag i dammsugaren! Då jag fick ett krav att ingen data förns rummet är städat! Har också städat ur min underkläder byrå, alltså jag räknade bh, jag råkar ha 16 st? Använder inte ens hälften av dom haha! Vet inte vad som är normalt att ha, men dom tog havla byrån typ haha!
Men nu är det chill vid datorn !
Gooo kväll <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0